dijous, 18 de novembre del 2010

Broquetes de bonítol i mango

Les mares sempre ens ensenyen coses bones...en aquest cas no ha estat la nostra sinó la del meu cunyat...L'altre dia la meva germana m'explicava que la sogra havia fet aquest plat per dinar. Hem va semblar molt original així que m'he animat a provar-lo...Ara us explico com fer-ho i les meves sensacions:

Ingredients (per sis broquetes):
Una rodanxa de bonítol 
12 tomaquets cherry
1 mango
formatge brie
salsa de soja
sèsam

Elaboració:
Talleu el bonítol en quadradets i poseu-los dintre un recipient amb la salsa de soja. Deixeu reposar 2min i passeu els quadradets per una paella amb un rajolí d'oli. Es tracta de fer només un tomba i tomba a foc ràpid.
Monteu les broquetes amb tots els ingredients i espolvoregeu amb sèsam. Per últim, amb el forn preescalfat (jo he posat 185ºC aproximadament) escalfeu les broquetes i serviu.

Per acompanyar el que he fet ha estat reduir la salsa de soja on havia banyat els daus de bonítol.

No sé Assumpció si el teu fill m'ha trasmès bé la recepta, espero que sí...ha quedat prou bo, està acertat el contrast de gustos tot i que si ho tornès a fer un altre cop couria també previament una mica els tomàquets ja que m'han quedat una mica cruus o provaria de fer les broquetes directament a la planxa...

Fins aviat!!!

2 comentaris:

  1. Sandra, he vist les broquetes i tens raó que els tomàquets poden quedar crus, però a mi em feia por que el formatge es fongués massa a la planxa.
    Crec que és millor coure apart els ingredients i després muntar la broqueta.DEsprés un cop de forn.
    Gràcies per publicar la recepta.
    Ja tinc el plat pel concurs.
    Assumpció

    ResponElimina
  2. Estem impacients per rebre-la...encara que ja m'han avançat de que va i té bona pinta...

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...