dimarts, 1 de novembre del 2011

Trena de cabell d'àngel






































Si us recordeu fa molts poquets dies vaig fer pastissets...d'aquell dia hem va sobrar un pot de cabell d'àngel i tenia per aquí una placa d'hojaldre així que hem vaig decidir per fer aquesta trena...aquest any no hem fet panellets a casa però he de dir que aquesta trena és també un bon acompanyament per al cafè i per una bona sobretaula...

No té cap misteri i es molt molt molt molt però que molt fàcil de fer!!!ben just costa dos minuts de fer , més el temps de cocció claro...També quedaria molt bé farcida amb crema o amb xocolata...mmm...vaig pensar també de posar-li unes ametlletes laminades per sobre però al final no ho vaig fer...això ja us ho deixo a la vostra elecció...també es podria fer salada...

Ingredients:
1 placa d'hojaldre
1 pot de cabell d'àngel
1 ou
sucre glace

Elaboració:
Tot i que es una mica complicat explicar-ho en paraules es molt fàcil si ho veieu...hi ha molts vídeos a la xarxa que expliquen com muntar-la, sembla complicat però es tan fàcil...Es tracta de posar el farcit al mig i fer talls als laterals per fer unes tires que després creuarem sobre el farcit creant la trena!Si no us ha quedat molt clar us animo a que ho busqueu al youtube o al buscador i trobareu mil vídeos amb el muntatge de la trena, ja sigui dolça o salada! Per últim pinteu amb ou batut i pose-ho al forn preescalfat a 180ºC fins que estigui cuit (aproximadament entre 15-20min.). Jo la vaig acabar amb una mica de sucre glace tamisat però també accepta moltes altres opcions! Deixeu volar la imaginació i disfruteu d'aquest plat tant fàcil!

Fins aviat!

Sandra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...