dijous, 29 de desembre del 2011

Torró de crema


A la revista "Cuines" d'aquest mes venia aquesta recepta de torró de crema que entrava per la vista..des de petita que és el meu torró preferit ha sigut el de crema..abans m'encantava, he de dir, però, que cada cop m'agrada menys ja que el trobo molt dolç però un trosset no fa mal....no?Així que no em vaig poder resistir a provar de fer aquesta recepta aquests nadals!! És molt fàcil i queda molt bo tot i que he de dir que sembla més massapà que torró de crema però tot i així es bo! Jo vaig fer la meitat de les mides que deia a la revista i m'ha sortit una bona barreta de torró!

Aprofito un cop més per destjar-vos unes bones festes (lo que queda d'elles) i una bona entrada d'any!!! Esperem que el nou any porti coses bones i que poguem fer moltes receptes que us agradin i poguem compartir moltes coses!!!

Ah!! I a veure si feu el favor de participar al concurs que aquest any us ho hem posat ben fàcil eh??

Ingredients:
300gr de ametlla en pols
175gr de sucre
2 yemes d'ou
37gr de llet condensada
10gr de suc de llimona
2,5ge de sal
1g de canyella en pols

Elaboració:
Poseu en un cassó al foc el sucre amb un rajolí d'aigua i porte-ho a ebullició. Deixe-ho coure fins que arribi a 121ºC i tot seguit retireu del foc i deixeu refredar una mica.
En un bol a banda barregeu tots els altres ingredients i quan estigui ben barrejat aneu afegint l'almíbar fins que estigui tot ben integrat.
Poseu la mescla en un motlle forrat amb paper flim (jo en vaig fer servir un de flam o típic de plumcake), doneu-li forma i cobri-ho amb més paper flim. Després poseu un pes a sobre i deixe-ho reposar a la nevera 24h.
Només us quedarà espolvorejar amb sucre i cremar-lo amb l'ajuda d'un bufador en el moment que us el volgueu menjar...

Tinc dubtes sobre en quants dies es pot consumir ja que porta ou cru per això us recomano fer petites quantitats...

Salut per tots!

Fins aviat,




Sandra


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...