dimarts, 7 de febrer del 2012

Inauguració nou espai al blog: Cuina del món

Una de les meves passions és viatjar i per sort he tingut el plaer de poder fer-ho sovint durant els últims anys...m'encanta descobrir altres cultures, aromes, paissatges, ètnies, costums...i com no...nous plats i sabors.  De fet, crec que de tots els llocs que he visitat, a banda d'altres moltes coses, m'emporto una nova recepta (o vàries) que m'anoto d'alguna o altra manera...es per això que he decidit crear aquest nou espai dintre del nostre blog...
La meva intenció es compartir amb vosaltres dues de les meves aficions a l'hora...a més a més us intentaré explicar, a banda de les receptes en si, alguna que altra historieta o anècdota del viatge, compartir amb vosaltres alguna foto...no sé, sobre la marxa aniré fent...

La primera recepta de Cuina del món, com no pot ser d'una altra manera, serà d'Egipte! I per què Egipte? Doncs perquè és l'únic viatge que hem fet la meva germana Laura i jo juntes i soles...d'aquells dies que vam passar per terres egipcies tenim un grapat d'històries i anècdotes que explicar i també un parell de receptes...així que, Egipte serà el primer destí en aquest nou viatge que us proposo! Ara només he de trobar un foradet per cuinar aquest peculiar plat. Intentaré que sigui ben aviat!!!

Espero que disfruteu d'aquesta nova secció tant com jo ho faré escrivint-la.

Fins aviat! 

Sandra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...