dimarts, 24 d’abril del 2012

Crònica Expotarta 2012

Bona nit a tots,

Com ja molts de vosaltres sabeu, aquest cap de setmana se celebrava Expotarta a Madrid. Era la primera edició de la fira, que estava exclusivament dedicada a pastissos, cupcakes, modelatge,... Tot un món dedicat a la rebosteria, i que ma germana i jo, no ens ho vam voler perdre!!!! Vam aprofitar per fer visita familiar, i vam estar el cap de setmana a casa del meu tiet (gracias tito!!!), amb el meu cosí Antoine, que cada dia està més gran i guapo!!!! i dissabte també vam estar amb David, un altre cosí que també viu a Madrid.
I la fira, va estar genial. Vam veure un munt de coses interessants, vam preguntar i preguntar tant com ens van deixar... i també vam comprar algunes cosetes!!! A més, vam anar a veure una demostració de la Alma de Objetivo cupcake perfecto, vam estar xerrant un ratet amb Ara de Ara galetes, i vam posar cara a algunes de les autores de blogs que consultem habitualment. I sobretot, i una de les coses de les que teníem ganes (almenys jo) era estar a la xerrada (a primera fila)que va fer diumenge la Bea Roque del Rincón de Bea, ja que com li vaig comentara a ella, jo vaig descobrir tot aquest món una mica gràcies al seu bloc!!!! I també vam tastar diumenge els cupcakes de Paula de Cream Bakery, que he de dir que estaven boníssiiiims!!! Ens els vam menjar de postres després de dinar .... mmmmmmhhhh.
Si li hagués de posar alguna pega, només diria que segurament per què no s'esperaven que hi hagués tanta gent, el recinte es va quedar petit. 

En definitiva, que ens ho vam passar super bé. Ara ja hi ha ganes d'estrenar totes les coses que hem comprat!!!! I de continuar aprenent una miqueta més de tot això!!!

Us deixo una mica de resum fotogràfic de tot plegat!!!







Bueno, espero que us hagi fet molta enveja a tots!!!!!

Bona nit!!!!


Laura


pd: tanquem uns dies per vacances ja que ens en anem a Londres dijous i fins diumenge. Així que ens veiem a la tornada i ja us ensenyarem les fotos de totes les compretes que vam fer, i si podem alguna recepteta nova!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...