dilluns, 8 d’octubre del 2012

Sorteig!!!!!!!!! Sorteooo!!!!


Per fi ha arribat el dia esperat!!! Feia molt molt temps que volíem fer un sorteig ja que tenim moltes coses a celebrar! I que millor manera que compartir la nostra alegria amb vosaltres i poder regalar-vos alguna coseta!! 
Vam estar pensant a veure que podíem sortejar...que us podria agradar...i al final ens hem decidit per un davantal de Los delantales! Són preciosos i d'una qualitat excel·lent! Nosaltres ja tenim el nostre i volíem que algú de vosaltres també el tingueu! I de bades! :) Ja veureu! És posar-se el davantal i convertir-se en un mestre cuiner! jeje! Així que no us pergueu la oportunitat i participeu! Les regles són moooolt fàcils! Només heu de:

- Fer-vos seguidors del nostre facebook
- Fer-vos seguidors del nostre bloc
- Deixar-nos un comentari en aquest post amb el vostre correu electrònic de contacte

I creuar els dits per a que us toqui!!! :)

El sorteig estarà obert des d'avui fins al dia 31/10/2012 a les 00:00h. El dia 1 publicarem la llista de participants i el dia 3 farem el sorteig via random.org.

És MOLT important que compliu els tres requisits!!! Sinó no estareu dins del sorteig!! Va que es molt fàcil i el premi és genial! Us ho asseguro!!!

Sort a tots!!!

Laura i Sandra

PD: només es faran enviaments a península!!! Disculpeu els que sou de fora però no podem arribar més lluny!!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Por fin ha llegado el día esperado!!! Hacía mucho mucho tiempo que queríamos hacer un sorteo puesto que tenemos muchas cosas por celebrar! Y que mejor manera que compartir nuestra alegría con vosotros y poder regalaros alguna cosita!! 
Estuvimos pensando a ver que podíamos sortear...que os podría gustar...y al final nos hemos decidido por un delantal de Los delantales! Son preciosos y de una calidad excelente! Nosotros ya tenemos el nuestro y queríamos que alguien de vosotros también lo tengáis! Y gratis! :) Ya veréis! Es ponerse el delantal y convertirse en un maestro cocinero! jeje! Así que no os perdáis la oportunidad y participad! Las reglas son muuuuy fáciles! Sólo tenéis que:

- Haceros seguidores de nuestro facebook
- Haceros seguidores de nuestro blog
- Dejarnos un comentario en este post con vuestro correo electrónico de contacto

Y cruzar los dedos para que os toque!!! :)

El sorteo estará abierto desde hoy hasta el día 31/10/2012 a las 00:00h. El día 1 publicaremos la lista de participantes y el día 3 haremos el sorteo vía random.org.


Es MUY importante que cumpláis los tres requisitos!!! Sino no estaréis dentro del sorteo!! Va que es muy fácil y el premio es genial! Os lo aseguro!!!



Suerte a todos!!!

Laura y Sandra

PD: Sólo se harán envíos a península!!! Disculpad los que sois de fuera pero no podemos llegar más lejos!!!

108 comentaris:

  1. Doncs jo m'apunto, ja! Sóc la Cinta de Trossets de cuina, el meu correu és cinta.farnos@gmai.com


    Gràcies!!!

    ResponElimina
  2. Sóc molt afortunada per poder provar moltes receptes que feu, moltes gràcies per compartir-les!!!! Marta C.

    ResponElimina
  3. ooohh!! tinc moltes ganes de tenir un LD... espero tenir sort ;)
    al bloc us segueixo amb el nom de Marta Ortega, al facebook hem podeu trobar per Marta Auriga o per la pàgina de Sweet Flavours. I el meu correu marta.auriga@gmail.com
    un petò! i gràcies per el sorteig

    ResponElimina
  4. M'encanten les vostres receptes!! Ja n'he fet més d'una i m'han quedat boníssimes. Enhorabona pel blog i seguiu així!! teresa.monri@gmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Teresa ens segueixes al facebook i al bloc? Amb quin nom? no t'ubiquem...

      Elimina
    2. Al facebook: Teresa Montes i al bloc: teresa_mr

      Elimina
  5. M'encanta el vostre blog i el vaig descobrir fa molt poc!! El LD es increible!! M'apunto al sorteig!! Us seguisc a Facebook com Marina Corma Giménez i amb la meva página The Sweetest Taste Cupcakes, aquí al blog com Marina TheSweetestTaste

    Gràcies per el sorteig :)

    ResponElimina
  6. Doncs crec que ja està tot fet! aquí us deixo el meu mail: rodriguez.valles.s@gmail.com.
    MOLTA SORT!!!!!
    Salutacions, Sandra.
    www.miscositassrv.blogspot.com

    ResponElimina
  7. M'encanta el vostre blog i el vaig descobrir fa molt poc!!
    M'apunte al sorteig!!
    Us seguisc a Facebook com Fieltro Felt Feltro Flanel
    Al blog com Fieltro Felt Feltro
    Gràcies per el sorteig.

    ResponElimina
  8. Molta sort a tothom!!!!! Sou genials SAL I OLI!!! El meu correu és tiff_teatre@hotmail.com

    ResponElimina
  9. Woow!! M'encantaa!! Jo també vull un davantal de los delantales!! Així que participo al sorteig! Us segueixo al facebook com a Montse Palau i al blog també us segueixo! ^^ El correu: entrenuvolsdecoto@gmail.com
    Petons.

    ResponElimina
  10. Genial el sorteo!!! ya hace tiempo que os sigo en el blog y en la página de facebook....a´sí que lo único que queda es el comentario y mi correo bymadhera@gmail.com
    Gracias y suerte para todos!!

    ResponElimina
  11. Me encanta ti blog y Los Delantales me vuelven loca los delantales en mayúsculas no otros
    Mi email evamariagonzalezgarcia@hotmail.com

    ResponElimina
  12. M'agrada molt. ^^ vaig a participar a vore si tinc una miqueta de sort ^_^ El correu: mtakani@hotmail.com. Us segueixo al blog i al facebook com Nuria Sanchez.

    ResponElimina
  13. M'apunto! :-) m'agrada molt el vostre bloc! ijunque@gmail.com

    ResponElimina
  14. Hala! Vengo desde Los Delantales y me ha encantado conoceros! Voy a dar una vuelta por vuestras recetas, que con buenas fotos da gusto! :D {Por cierto, y me uno! Cómo no, todas soñamos con un LD... mhinabarrio@gmail.com en facebook ya os sigo! Soy Marina Barrio :)}

    ResponElimina
  15. hola! me apunto! gracias por el sorteo.
    jaritascookies@gmail.com

    ResponElimina
  16. Jo vull un LD!!!
    Acabo de descobrir el teu blog i em quedo per aquí.
    Una abraçada!
    lacocinadesariqui@gmail.com

    ResponElimina
  17. Me apunto al sorteo!!
    Mi mail es: elisa.archidona@gmail.com
    Gracias!!

    ResponElimina
  18. Una de mis adicciones son los delantales de Los Delantes, así que este sorteo es para mí, jajajajaja
    Un abrazo
    fabiolascakes@gmail.com
    Os sigo en el blog como Fabiola Peral Rodriguez y en facebook como Fabiola's Vakes

    ResponElimina
  19. Me apunto al sorteo! a ver si hay suerte ;) por cierto el blog muy bonito, os invito a conocer también el mio :P Graciaas! Un besoo!
    petitesucreries@gmail.com

    http://petitesucreries.blogspot.se/

    ResponElimina
  20. Me uno al sorteo :)
    Os sigo por facebook: Marty Chocolover PinUp
    mi mail es: talna@msn.com

    Gracias!!

    ResponElimina
  21. Ohh, jo vull, jo vull. M'apunto.
    isabel_fca@hotmail.com

    Gràcies.

    ResponElimina
  22. Me gusta mucho vuestro blog ,me apunto y espero tener suerte.Un beso.
    lelesgarcia@hotmail.com

    ResponElimina
  23. hola!!!!!!! m'agrada moolt el vostre blog!! ya us segueixo a tot ;)

    ResponElimina
  24. sara_8891@hotmail.com esque tothom el posa!

    ResponElimina
  25. Genial el sorteito!! Ojalá tenga suerte!! mi mail es: cinthiasud2@hotmail.com

    ResponElimina
  26. Me apunto, ojala tenga suerta mi mail es aospinar77@hotmail.com Gracias

    ResponElimina
  27. Que bonito!!! gracias
    pimago@terra.es

    ResponElimina
  28. a ver si esta vez tengo suerte mi email esperaa@ono.com

    ResponElimina
  29. M'apunto!!

    En facebook soy Mónica García y aquí en el blog soy Asuki(Mónica). Me encantan los LD y aun no he podido tener ninguno, he sentido esa magia con unos mantelitos individuales que me regalaron y me muero por tener un delantal de Maica. Os dejo mi mail por si hay suerte y me quedo por aquí conociendo vuestro blog asuki1981@hotmail.com

    Petons i gràcies pe'l sorteig

    ResponElimina
  30. Muchas gracias por el sorteo!! Os sigo en facebook con el nombre de Ana Larrauri y mi e-mail es sorginkery@gmail.com

    ResponElimina
  31. me gustaria participar soy Mónica Casado en face book, mi correo, monicasado97@gmail.com
    Saludos.

    ResponElimina
  32. Me apunto, mi correo es olgaperezluna@hotmail.com mucha suerte para todos

    ResponElimina
  33. gracias por dejarme participar,,,, correo, cupcakefondant@hotmail.com

    ResponElimina
  34. m'apunto! és genial aquest sorteig! annuski11@gmail.com

    ResponElimina
  35. Me encantan los DL y me encantaria poner tener uno.espero tener suerte!!!! mi correo es anitadj1@hotmail.com por cierto...como me hago seguidora de vuestro bolg??gracias chicas!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ana tienes el enlace arriba donde pone Haceros seguidores de nuestro blog! O en el lateral del blog! Suerte!!!

      Elimina
  36. Hola, bona tarda!!
    M'agradaria participar!
    El meu nom a facebook es Veronica Gomez
    Y el meu email es vero69_esp@hotmail.com
    Sort!

    ResponElimina
  37. Me apuntoo!!!
    Ruth Sanjuan aqui y en facebook
    ruth14_03@hotmail.com
    Compartido en facebook, twiter y google+

    ResponElimina
  38. M'encanten aquests davantalls!! Sóc fan de LD desde fa molt de temps i ara, gràcies a ells us he conegut a vosaltres.Gràcies per la oportunitat.

    el meu mail: airunv@hotmail.com.
    Mil gràcies!!

    ResponElimina
  39. Hola!! Que guai aquest sorteig!!! Estic completament enamorada d'aquests devantalls!!!! <3
    Debbie.arfe@gmail.com (Mail)
    Debbie Arfe (Facebook)

    ResponElimina
  40. Clar q m´apunte al sorteig ! Ja estic creuant els dits! anamars11@hotmail.com

    ResponElimina
  41. Me apunto al sorteo ainizee@hotmail.com

    ResponElimina
  42. Mare meva quina cosa mes maca!! jo vull, jo vull, jo vull

    Anna Puig - Fabricando Antojos
    http://www.facebook.com/FabricandoAntojos
    fabricandoantojos@gmail.com

    ResponElimina
  43. me apuntoooooo jamie_denton_13@hotmail.com

    ResponElimina
  44. Sueño con un LD!!!!!! Mi Correo mktexido@gmail.com gracias!!

    ResponElimina
  45. Me encantan!!!!!! igual que vuestro blog. Mar Sánchez alfeizar13@gmail.com

    ResponElimina
  46. Hola!!! Quiero participarrr, mi mail es el siguiente: yolandspain@hotmail.com

    ResponElimina
  47. holaaa.me apunto. mi correo es loli_alvarez1@hotmail.com en FB soy lolilla alvarez garcia

    besos

    ResponElimina
  48. Que bien me viene esto para seguir indagando en el mundo de la reposteria!! Mi e-mail: debbie_25588@hotmail.com

    ResponElimina
  49. Holaaaaaa!!!!! M'encanta el vostre blog. M'ha ensenyat a cuinar de forma ràpida i divertida.... i m'ha fet quedar molt bé en més d'una ocasió. Però vull LD.
    Sóc Marta B el meu mail és: mabergu@hotmail.com

    ResponElimina
  50. Hola chicas
    lo maximo que sea un LD!!
    soy de Perú siempre trato de participar en los concursos q sean sobre los LD
    como me gustaria q hayan delantales asi por aqui!!
    Pues como te comente anteriormente, yo puedo pagar la diferencia en el envio para que o haya problemas.

    Mi correo es yy.nakasato@gmail.com
    espero noticias entonces... gracias!!

    ResponElimina
  51. Hola!

    Moltes gràcies i moltes felicitats pel blog!!
    M'apunto, lluciasabater@gmail.com

    ResponElimina
  52. Quiero participar!!! Mi mai es: abifg@hotmail.com
    Gracias!!!

    ResponElimina
  53. Aunque mis tartas no manchen mucho yo también quiero este delantal precioso.
    Por cierto con tu nueva imagen y este sorteo vas a arrasar, ¡enhorabuena compi!
    Me encuentras en tartas.sorpresa@gmail.com

    ResponElimina
  54. Hola!!! Me encantaría participar!!! en facebook soy Estela Saul, y mi mail yantea@msn.com Gracias!!!!!

    ResponElimina
  55. me apunto!!
    En Facebook soy Inma Menacho, y mi correo es cerezo_enflor@hotmail.com

    Muchas gracias!

    ResponElimina
  56. Me encantan estos delantales, me tienen "enamorá".

    afterforeverwish@gmail.com

    ResponElimina
  57. hola me apunto, mi correo es lopezdelgadoanamaria@gmail.com, mi facebook Ana Mari Lopez, un beso

    ResponElimina
  58. Me apunto! Te sigo como Sara Bloguer en el blog y como Sara's Sweet Side (http://www.facebook.com/SaraSweetSide)en facebook. Mi mail bluefish.mind@gmail.com

    ResponElimina
  59. Me apunto. mi email es eliaonlyyou@gmail.com
    Gracias por el sorteo
    Besos, Elia

    ResponElimina
  60. Me apunto, nick Anyol
    nick facebook Maria Lopez Maxia
    email anyol9@yahoo.com

    ResponElimina
  61. Acabo de conoceros y me encanta vuestro blog...así que aqui me quedo!!! :)
    Os dejo mi mail y participo en el sorteo, todos los pasos hechos!!
    amanda8682@hotmail.com
    Gracias y encantada!!!!!!

    ResponElimina
  62. quiero participar!! jijiji letinissi@hotmail.com

    ResponElimina
  63. Participo!!! En facebook mi nombre es Entrando a la izquierda y mi mail entrandoalaizquierda@outlook.com. Gracias por el sorteo!!!

    ResponElimina
  64. me apunto! Sigo el blog como Verónica Guijarro. Mi email es: vergui89@gmail.com. Mi nombre de facebook es Verónica's sweet creations

    ResponElimina
  65. Gracias por el sorteo, también me apunto. Mi correo es elina.79@terra.es

    ResponElimina
  66. Me encanta el sorteo, me apunto! mi correo es dospasitos(arroba)hotmail.com

    ResponElimina
  67. Dios, soy consultora de belleza pero no me impide disfrutar de los sabores, los colores y las recetas que compartis por aqui!! Es una delicia y cada detalle super elaborado una pasada!!! No solamente quiero participar en este concurso, en vuestra pagina en Facebook, sino que tambien les compartire en mi pagina!!
    Una super sabrosa oportunidad de disfrutarrr!!
    Les dejo mi blog por si quereis cureosear entre receta y receta de algun truquillo o simplemente os gusta un cambio de look!!!
    http://pinkprincesstudio.blogspot.com.es

    ResponElimina
  68. hola xiques!! :)
    al facebook vos seguixo desde Saisan Disseny i al blog com a wacapaka.
    A veure si em toca el delantal i provaré alguna de les vostres receptes! :P
    ens anem parlant!!

    correu: wacapaka@gmail.com

    ResponElimina
  69. Eii m'apunto!!! ja sóc seguidora del vostre blog i del facebook.
    el meu email: raquelcutecakes@gmail.com

    moltes gràcies!!

    Raquel My CuteCakes

    ResponElimina
  70. M'apunto! Felicitats per la feina ben feta! pjimenezv84@gmail.com
    Patri Jimenez

    ResponElimina
  71. me apunto!!!!!
    soy rut mares, mail: ruthy_rma@hotmail.com

    ResponElimina
  72. El meu correu és: Ylepiscis_9@hotmail.com
    M'encanta el blog!!!

    Ylenia Capdiferro

    ResponElimina
  73. Me apunto, esta guapisimo el premio!!
    siamo.tartas@gmail.com
    Diana Zapata

    ResponElimina
  74. Jo tambè vull un devantal! ole!
    Un petò,
    abrilex@gmail.com

    ResponElimina
  75. Me apunto. Me encanta el delantal.
    Un saludo
    Sara (dulcesentretelas@hotmail.com)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!!! He recibido un email, diciendome que faltaba ser seguidora de facebook.

      Si que lo soy con mi perfil personal: Sara Villalba Bellido.

      Un saludo y gracias

      Elimina
  76. Vuuuull participaaar!!! El meu e-mail es sara.sugardreams@gmail.com i el meu facebook es igual Sara's Sugar Dreams!!! Sort per a tothom petonets!!!

    ResponElimina
  77. Me apunto. evasanchezrios@nñgmaio.com

    ResponElimina
  78. Después de anunciar el sorteo en el blog y en nuestros Facebook respectivos y cumplir con los requisitos, nos apuntamos al sorteo.
    e-mail: joan_masgoret@hotmail.com

    Un abrazo
    Joan Masgoret
    Sara Montañés

    ResponElimina
  79. Jo també vull participar! He trobat el vostre blog gràcies a Can Joan i Sara, y em quede aÇí. Soc Mabel, de Mabel's Kitchen, i el meu correu es mabel.p.g@hotmail.com.
    Un beset.

    ResponElimina
  80. Me apunto con tu permiso, me hace mucha ilusión todos los concursos, nunca me ha tocado nada, pero no desespero. Me hice seguidora en facebook, este es mi perfil para que me reconozcas http://www.facebook.com/may.gcia?ref=tn_tnmn y mi correo es
    yammay92@ hotmail.com
    Muchas gracias!!!!

    ResponElimina
  81. Me apunto!! mi correo es morteleticia@gmail.com . Suerte a tod@s

    ResponElimina
  82. Me encantan estos delantales!! Me apunto a vuestro sorteo
    soy Paula, y mi correo es paulatorijano@gmail.com
    Suerte a tod@s!!

    ResponElimina
  83. Hola!!

    yo también me apunto!!
    creacionesbea @hotmail.com


    gracias

    ResponElimina
  84. No conocía tu blog y me quedo por aquí porque he visto cosillas muy interesantes. Este sorteo es estupendo, me encantan estos delantales. A ver si hay suerte....
    mari.conte@hotmail.com

    ResponElimina
  85. Me apunto, me encanta el delantal, os sigo en facebook como Verónica García Cabrera, y lo comparto alli también. Mi email es vero_naranjita@hotmail.com

    ResponElimina
  86. Ostres, genial, acabo de veure-ho al fb, m'apunto
    Al fb sóc Quienseloqueda Chica, i aquí Chica
    el meu mail és chicacestlamour(@)gmail.com
    Gràcies

    ResponElimina
  87. A veure si podem estrenar un devantal 'glamuros' de LD. Gracies
    El meu mail alexia@alexiabakecelona.com

    ResponElimina
  88. me apunto otra vez! que habeis tenido un error!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sara, te contesté al mail que nos enviaste! Revísalo!!!

      Gracias

      Elimina
  89. Me apunto, me encanta el sorteo!! En fb soy arancha ortega y mi email es arantxa_14_5@hotmail.com

    ResponElimina
  90. moltes gràcies pel sorteig...
    inma pou
    inmapou@gmail.com

    ResponElimina
  91. Vull participar!!
    Elisabet Guillen
    ez.guga@gmail.com

    ResponElimina
  92. Jo també vull participar!!!! Encara sóc a temps?
    Aprofito per dir-vos que m'agrada molt el blog i que, com suposo que ja sabeu, en sóc seguidora (i alguns cops col·laboradora... jejeje) des del primer dia.

    Núria Ferré
    nuria7984@hotmail.com

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...