dilluns, 25 de novembre del 2013

Collarets amb ganxet! Punto cocodrilo


Quan vaig veure aquests collarets per pinterest vaig quedar "in love" ipso facto! Mai havia fet aquest tipus de punt...així que em vaig posar a la búsqueda de com es feia. Primer que res em vaig assabentar que es deia punto cocodrilo (o punto escama) i amb això a buscar al youtube...us he de dir que em va costar una miqueta pillar-ho...hi havia una volta que no entenia com anava...al final el vídeo que més em va ajudar és aquest de Tejiendo Perú. Un cop après el punt no té cap misteri! Només heu d'escollir la llana, el color i en un momentet el teniu fet! Jo ho vaig fer amb la llana natura de DMC que és de cotó i amb un ganxet del 3,5. Després aneu a una botiga de manualitats, compreu les arandeletes i la cadena que vulgueu, el munteu i voilà! Collaret DIY ideal a punt! Un bon regalet per aquestes festes no?? Jo ja n'he regalat un i crec que ha agradat molt! Els propers els faré de diferents colors...en degradats...ja us aniré ensenyant! 



Que us sembla? Us agrada?? Animeu-vos i regaleu handmade! Per mi és una de les coses més gratificants que hi ha!

Que passeu una bona setmaneta!

Sandra


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Cuando vi estos collares por pinterest quedé "in love" ipso facto! Nunca había hecho este tipo de punto...así que me puse a la búsqueda de cómo se hacía. Primero que nada me enteré que se decía punto cocodrilo (o punto escama) y con esto a buscar al youtube...os tengo que decir que me costó un poquito pillarlo... había una vuelta que no entendía como iba...al final el vídeo que más me ayudó es este de Tejiendo Perú.  Aprendido el punto no tiene ningún misterio! Sólo tenéis que escoger la lana, el color y en un momentet lo tenéis hecho! Yo lo hice con la lana natura de DMC que es de algodón y con un ganchillo del 3,5. Después vais a una tienda de manualidades, compráis las arandelitas y la cadena que queráis, lo montáis y voilà! Collar DIY ideal a punto! Un buen regalito para estas fiestas no?? Yo ya he regalado uno y creo que ha gustado mucho! Los próximos los haré de diferentes colores...en degradados...ya os iré enseñado! 


Que os parece? Os gusta?? Animaros y regalad handmade! Para mi es una de las cosas más gratificantes que hay!

Que paséis una feliz semana!

Sandra

8 comentaris:

  1. òndia, quina preciositat!! Ets una artista!

    ResponElimina
  2. Xulíssims. La meva àvia feia molt bé ganxet....llàstima que jo no hagi heretat la seva habilitat! Petons!

    ResponElimina
  3. Volviéndome loca intentando aprender el punto y sin conseguirlo! Algún consejo más? ni con Tejiendo Perú me entero! :(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Vanessa a mi me costó bastante! Si buscas en google patrón punto cocodrilo te saldrá el esquema con los puntos.. igual así te resulta más fácil! Ya me dices!

      Elimina

Gràcies per deixar el teu comentari! Els llegim tots i ens encanten!!! :)
Gracias por dejar tu comentario! Los leemos todos y nos encantan!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...